Vi er rundt 300 spillere og 50 personer i støtteapparatet, som fyller roller og posisjoner i nær 30 lag. Vi er av NFF kvalifisert som kvalitetsklubb og ledes etter klare kriterier både sportslig og organisatorisk.
En del faste oppgaver må gjøres ukentlig, som bilagsføring og oppfølging av inngående og utgående fakturaer samt kioskoppgjør. Noe av arbeidet må gjøres på Fotballkontoret på Kragerø stadion, men de fleste arbeidsoppgavene kan utføres uavhengig av kontorsted.
Økonomiansvarlig rapporterer til daglig leder og jobber tett sammen med denne.
Dine mest sentrale arbeidsoppgaver er som følger:
Det forventes at du har kjennskap til Excel. Opplæring i Tripletex vil bli gitt dersom dette systemet er nytt for deg.
Vi ønsker primært at den økonomiansvarlige fakturerer etter avtale for arbeidet, men ansettelse kan også vurderes dersom det er mest hensiktsmessig. Honorar og øvrige betingelser etter avtale. Høres dette interessant ut for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg. Ta kontakt med daglig leder Yngve Bruksås, tel. 41020093 / yngve@kragerofotball.no.